Sūdzību izskatīšanas kārtība

1. Mēs esam iecēluši Administratoru, lai viņš mūsu vārdā risinātu sūdzības. Jebkuras sūdzības un informācijas pieprasījumus saistībā ar Apdrošināšanas līgumu var adresēt Administratora pārstāvim Lietuvā. Kontaktinformācija norādīta turpmāk:

UADBB ”Rinkos Insurance Solutions”

L.Stuokos-Gucevičiaus g. 7, LT-01122 Viļņa

E-pasts: skundai@rinkosinsurance.eu

2. Administrators nekavējoties pieņems Jūsu sūdzību un pa e-pastu sniegs Jums atbildi.

3. Administrators Jūsu sūdzību izskatīs piecpadsmit darba dienu laikā pēc pirmās komunikācijas ar Jums.

4. Izņēmuma gadījumos, ja no Mums neatkarīgu iemeslu dēļ atbildi nav iespējams sniegt piecpadsmit darba dienu laikā, Administrators nosūtīs Jums paziņojumu, kurā paskaidros iemeslus un centīsies atrisināt sūdzību nākamo piecpadsmit darba dienu laikā pēc šī brīža.

5. Ja Jūs neapmierina atbilde uz sūdzību vai tā nav izskatīta norādītajos termiņos, Administrators atkarībā no sūdzības rakstura un veida informēs, kur varat vērsties. Jūs varat vērsties arī Lietuvas bankā, ja uzskatāt, ka Mēs vai apdrošināšanas starpnieki, kas rīkojas Mūsu vārdā, ir pārkāpuši Jūsu līgumā paredzētās vai ar to saistītās tiesības vai likumīgās intereses un jūs vēlaties tās aizsargāt, ja Mēs nevarējām atrisināt Jūsu sūdzību vai ja Jūs neesat apmierināts ar galīgo atbildi, vai ja nesaņēmāt galīgo atbildi uz sūdzību šī punkta 4. apakšpunktā noteiktajā kārtībā un termiņos. Kontaktinformācija ir šāda:

Lietuvas Banka

Totorių g. 4 LT-01121 Viļņa, Lietuva

Tālr. +370 800 50 500

E-pasts: prieziura@lb.lt

 

Tīmekļa vietne: https://www.lb.lt/lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju#ex-1-3

6. Sūdzību varat iesniegt arī tieši finanšu pakalpojumu šķīrējtiesnesim Maltā:

Pa e-pastu: complaint.info@asf.mt vai

Rakstveidā: Finanšu pakalpojumu šķīrējtiesneša birojs, 1st Floor, St Calcedonius Square, Floriana FRN 1530, Malta; vai

pa tālruni: 00356 21 249 245

7. Vairāk informācijas tīmekļa vietnē financialarbiter.org.mt

Lietuvas banka un Finanšu pakalpojumu šķīrējtiesnesis (Malta) cer, ka pirms lietas pieņemšanas Jūs ievērojiet iepriekš aprakstīto kārtību.

Ja Apdrošināšanas polisi iegādājāties internetā, Jums ir tiesības arī iesniegt sūdzību ES strīdu izšķiršanas tiešsaistē platformā (angl. ODR); platformas tīmekļa vietne ir www.ec.europa.eu/odr.