BUJ
-
Apdrošināšana
-
Vai jāaktivizē Smart Care pakalpojums?
Smart Care paplašinātā garantija un apdrošināšana tiek aktivizēta pakalpojuma iegādes laikā. Nekādas papildu darbības nav jāveic.
-
Kā uzzināt, vai mana ierīce ir aizsargāta?
Smart Care polises derīguma termiņu var viegli apskatīt šajā lapā. Tāpat arī e-pastā, ar kuru iegādes laikā reģistrējāt ierīci.
-
Kādām ierīcēm varu iegādāties Smart Care pakalpojumu?
Smart Care pakalpojumu var iegādāties Apple iPhone, iPad, Watch, Display, Macbook un austiņu ierīcēm.
-
Uz cik ilgu laiku var iegādāaties Smart Care pakalpojumu?
Atkarībā no pakalpojuma tipa tiek piedāvāta no 12 līdz 36 mēnešu aizsardzība.
-
Vai varu iegādāties apdrošināšanu un / vai paplašināto garantiju jau esošam APPLE produktam?
Apdrošināšanu var iegādāties, pērkot produktu vai 30 dienu laikā pēc produkta iegādes. Bet paplašināto garantiju – iegādājoties preci vai garantijas perioda laikā.
-
Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums?
Ja noticis apdrošināšanas gadījums, jums tikai jānogādā sava ierīce autorizētā Apple servisa centrā, par visu pārējo parūpēsimies mēs.
-
Kur var lejupielādēt noteikumu aktuālo versiju?
Noteikumu aktuālo versiju var lejupielādēt no sava sertifikāta lapas, nospiežot pogu „Lejupielādēt”.
-
Kur var apdrošināt?
Apdrošināšanas līgumu varat noslēgt jebkurā mūsu partneru un pārstāvju salonā.
To saraksts atrodams šeit.
-
Kur ir spēkā apdrošināšanas aizsardzība?
Produkta aizsardzība ir spēkā visā pasaulē jebkura ceļojuma laikā ar nosacījumu, ka remonts vai maiņa notiek Baltijas valstīs, Apple pilnvarotajos servisa centros.
-
Kādos gadījumos ierīces nav apdrošinātas?
- Nejauša produkta nozaudēšana vai pazušana nolaidības dēļ, tīšu bojājumu gadījumi, normāls nolietojums vai kosmētiski defekti, ja tie neietekmē produkta darbību.
- Mehāniski un (vai) elektroniski bojājumiem neatkarīgi no to iemesla.
- Trešo personu vai citas Apple preču zīmes papildu daļas, piederumi vai ārējās ierīces, kas nav apdrošinātā Apple Produkta daļa.
- Remonts vai maiņa, uz kuru attiecas ražotāja garantija, Apple viena gada ierobežotā garantija vai paplašinātā garantija.
- Nepareizu iestatījumu, konfigurācijas labošana.
- Parastā apkalpošana, tehniskā apkope, tīrīšana.
- Programmatūras, datu sabojāšana, zudums vai programmatūras atjaunošana un atkārtota instalēšana.
- Jebkuri netiešie zaudējumi vai kaitējums.
- Jebkurš kaitējums vai zaudējumi, kas tieši vai netieši ir saistīti ar karu (pieteiktu vai nepieteiktu), ārvalstu ienaidnieka darbībām, mantas konfiskāciju, iznīcināšanu pēc jebkuras valdības, vietējās vai valsts institūcijas rīkojuma.
Pilns apdrošināšanai nepakļauto gadījumu saraksts ir sniegts SmartCare apdrošināšanas noteikumos.
-
Vai varu atcelt apdrošināšanas līgumu?
Apdrošināšanas līgumu var atcelt 14 dienu laikā pēc iegādes vai tiesību aktos noteiktajā kārtībā, atgūstot pilnu samaksāto summu. Iespējami papildu nosacījumi, kas atrodami SmartCare apdrošināšanas noteikumos.
-
Kad stājas spēkā apdrošināšanas aizsardzība?
Apdrošināšanas aizsardzība stājas spēkā aizsardzības iegādes brīdī un ir spēkā apdrošināšanas polisē noteikto periodu. Darbības laiku var pārbaudīt, piesakoties sertifikāta lapā.
-
Cik ilgi varu iegādāties apdrošināšanu?
30 dienu laikā pēc ierīces iegādes.
-
Vai jāaktivizē Smart Care pakalpojums?
-
Paplašinātā garantija
-
Vai jāaktivizē Smart Care pakalpojums?
Smart Care paplašinātā garantija un apdrošināšana tiek aktivizēta pakalpojuma iegādes laikā. Nekādas papildu darbības nav jāveic.
-
Kā uzzināt, vai mana ierīce ir aizsargāta?
Smart Care polises derīguma termiņu var viegli apskatīt šajā lapā. Tāpat arī e-pastā, ar kuru iegādes laikā reģistrējāt ierīci.
-
Kādām ierīcēm varu iegādāties Smart Care pakalpojumu?
Smart Care pakalpojumu var iegādāties Apple iPhone, iPad, Watch, Display, Macbook un austiņu ierīcēm.
-
Uz cik ilgu laiku var iegādāaties Smart Care pakalpojumu?
Atkarībā no pakalpojuma tipa tiek piedāvāta no 12 līdz 36 mēnešu aizsardzība.
-
Vai varu iegādāties apdrošināšanu un / vai paplašināto garantiju jau esošam APPLE produktam?
Apdrošināšanu var iegādāties, pērkot produktu vai 30 dienu laikā pēc produkta iegādes. Bet paplašināto garantiju – iegādājoties preci vai garantijas perioda laikā.
-
Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums?
Ja noticis apdrošināšanas gadījums, jums tikai jānogādā sava ierīce autorizētā Apple servisa centrā, par visu pārējo parūpēsimies mēs.
-
Kur var lejupielādēt noteikumu aktuālo versiju?
Noteikumu aktuālo versiju var lejupielādēt no sava sertifikāta lapas, nospiežot pogu „Lejupielādēt”.
-
Cik ilgi ir spēkā paplašinātā garantija?
Paplašinātās garantijas termiņš tiek izvēlēts, slēdzot pakalpojuma līgumu, un var mainīties atkarībā no ierīces.
-
Kādi ir vispārīgie garantijas nosacījumi?
Tiek izmantoti Apple garantijas noteikumi. Tie atrodami šeit.
-
Vai varu atcelt garantiju?
Paplašināto garantiju var atcelt 30 dienu laikā pēc iegādes vai tiesību aktos noteiktajā kārtībā, atgūstot pilnu samaksāto summu. Var būt papildu nosacījumi. Tos varat izlasīt savā apdrošināšanas līgumā.
-
Vai varu mainīt ierīces iegādes datumu, jo tas ir norādīts nepareizi?
Ierīces iegādes datumu varat mainīt 14 dienu laikā pēc iegādes. Jums tikai jāpiesakās sertifikāta lapā un jānospiež „Jaunināt datumu”. Lai atjauninātu datumu, jāiesniedz pirkumu apliecinoša dokumenta kopija.
-
Cik ātri tiks apstiprināta datuma maiņa?
Jūsu datuma maiņa tiks apstiprināta 48 stundu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.
-
Cik ilgi varu iegādāties paplašināto garantiju?
Smart Care paplašināto garantiju var iegādāties, kamēr nav beidzies pamatgarantijas darbības periods.
-
Kad stājas spēkā Smart Care paplašinātā garantija?
Smart Care paplašinātā garantija stājas spēkā, kad beidzies pamatgarantijas periods. Korporatīvajiem klientiem 12 mēn. un fiziskām personām 24 mēn. pēc iegādes datuma.
-
Vai jāaktivizē Smart Care pakalpojums?
-
Apkalpošanas centriPilnvarotie partneri un pilnvarotie apkalpošanas un pakalpojumu sniegšanas centri
-
Kur iegādātiesAutorizētās Apple tirdzniecības vietās