
SmartCare paplašinātā garantija
Vēlaties drošību, stabilitāti un ilgāku garantiju? Izvēlieties Smart Care.
Drošība un stabilitāte ar SmartCare garantiju
- Paredzēta visām Apple ierīcēm
- Ātrs labošanas laiks
- Apkope tiek veikta pilnvarotajos Apple centros
- Remontā tiek izmantotas oriģinālās rezerves daļas
- Augsts klientu vērtējums (vairāk nekā 90 % apmierinātu klientu)
Paplašinātās garantijas cenas

Uz 1 gadu | Uz 2 gadiem | Uz 3 gadiem | |
iPhone 16 Pro, 16 Pro Max | 79 € | 149 € | 189 € |
iPhone 15 Pro Max, 14 Pro Max, 13 Pro Max, 12 Pro Max, 11 Pro Max | 89 € | 149 € | 199 € |
iPhone 15 Pro, 14 Pro, 13 Pro | 75 € | 129 € | 179 € |
iPhone 16 Plus, 15 Plus, 14 Plus | 69 € | 119 € | 159 € |
iPhone 16 | 69 € | 109 € | 149 € |
iPhone 15, 14, 13, 12, 11 | 65 € | 119 € | 179 € |
iPhone 13 Mini, 12 Mini | 69 € | 119 € | 159 € |
iPhone SE2 | 35 € | 65 € | 89 € |

Uz 1 gadu | Uz 2 gadiem | Uz 3 gadiem | |
iPad Pro 12.9” | 99 € | 159 € | 219 € |
iPad Pro 11” | 79 € | 129 € | 179 € |
iPad Air 13" | 79 € | 119 € | 159 € |
iPad Air 11" | 65 € | 99 € | 149 € |
iPad (9.–10. paaudze) | 45 € | 69 € | 109 € |
iPad mini (6.–7. paaudze) | 45 € | 69 € | 109 € |

Uz 1 gadu | Uz 2 gadiem | |
AirPods Max | 45 € | 79 € |
AirPods Pro 2 | 29 € | 49 € |
AirPods 4, 3, 2 | 29 € | 49 € |
Beats | 29 € | 39 € |

Uz 1 gadu | Uz 2 gadiem | |
Apple Watch Ultra, Ultra 2 | 69 € | 109 € |
Apple Watch Series 10, 9, 8 | 49 € | 79 € |
Apple Watch SE 2 | 35 € | 55 € |

Uz 1 gadu | Uz 2 gadiem | Uz 3 gadiem | |
Mac Pro Tower | 259 € | 459 € | 599 € |
Macbook Pro 16 | 149 € | 229 € | 289 € |
Macbook Pro 14 | 129 € | 189 € | 249 € |
Macbook Air 15 M3, 15 M2 | 95 € | 169 € | 219 € |
Macbook Air 13 M3, 13 M2 | 89 € | 159 € | 199 € |
Macbook Air 13 | 89 € | 159 € | 199 € |
Mac Studio | 179 € | 249 € | 329 € |
iMac | 129 € | 179 € | 249 € |
Mac mini | 47 € | 89 € | 119 € |

Uz 1 gadu | Uz 2 gadiem | Uz 3 gadiem | |
Pro Displays | 289 € | 459 € | 589 € |
Displays | 149 € | 229 € | 299 € |
Pārbaudiet savu sertifikātu
Neuztraucieties – jūsu ierīce ir uzticamās rokās. Lai uzzinātu paplašinātās garantijas vai SmartCare darbības laiku, ievadiet unikālo Apple ierīces sērijas numuru vai SmartCare sertifikāta numuru, kā arī savu e-pasta adresi, ar kuru reģistrējāt ierīci.

Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums?
30 dienu laikā jums ir jāvēršas tuvākajā apkalpošanas centrā. To adreses atrodamas šeit.
Par visu pārējo parūpēsimies mēs.
Nejauši sabojājāt ierīci?
Pateicoties vienam no vienkāršākajiem apkalpošanas procesiem, viss remonta process būs ļoti vienkāršs un raits. Jums tikai vajadzēs:
- Nogādāt ierīci Apple pilnvarotajā servisa centrā.
- Kad saņemts paziņojums, ka ierīce ir salabota, ierasties to saņemt.
Svarīgi: Ja noticis kāds no norādītajiem apdrošināšanas gadījumiem, iesniedzot ierīci, noteikti paņemiet līdzi ierīces iegādes dokumentu un informējiet, ka jums ir SmartCare apdrošināšana.
BUJ
-
Vai jāaktivizē Smart Care pakalpojums?
Smart Care paplašinātā garantija un apdrošināšana tiek aktivizēta pakalpojuma iegādes laikā. Nekādas papildu darbības nav jāveic.
-
Kā uzzināt, vai mana ierīce ir aizsargāta?
Smart Care polises derīguma termiņu var viegli apskatīt šajā lapā. Tāpat arī e-pastā, ar kuru iegādes laikā reģistrējāt ierīci.
-
Kādām ierīcēm varu iegādāties Smart Care pakalpojumu?
Smart Care pakalpojumu var iegādāties Apple iPhone, iPad, Watch, Display, Macbook un austiņu ierīcēm.
-
Uz cik ilgu laiku var iegādāaties Smart Care pakalpojumu?
Atkarībā no pakalpojuma tipa tiek piedāvāta no 12 līdz 36 mēnešu aizsardzība.
-
Vai varu iegādāties apdrošināšanu un / vai paplašināto garantiju jau esošam APPLE produktam?
Apdrošināšanu var iegādāties, pērkot produktu vai 30 dienu laikā pēc produkta iegādes. Bet paplašināto garantiju – iegādājoties preci vai garantijas perioda laikā.
-
Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums?
Ja noticis apdrošināšanas gadījums, jums tikai jānogādā sava ierīce autorizētā Apple servisa centrā, par visu pārējo parūpēsimies mēs.
-
Kur var lejupielādēt noteikumu aktuālo versiju?
Noteikumu aktuālo versiju var lejupielādēt no sava sertifikāta lapas, nospiežot pogu „Lejupielādēt”.
-
Cik ilgi ir spēkā paplašinātā garantija?
Paplašinātās garantijas termiņš tiek izvēlēts, slēdzot pakalpojuma līgumu, un var mainīties atkarībā no ierīces.
-
Kādi ir vispārīgie garantijas nosacījumi?
Tiek izmantoti Apple garantijas noteikumi. Tie atrodami šeit.
-
Vai varu atcelt garantiju?
Paplašināto garantiju var atcelt 30 dienu laikā pēc iegādes vai tiesību aktos noteiktajā kārtībā, atgūstot pilnu samaksāto summu. Var būt papildu nosacījumi. Tos varat izlasīt savā apdrošināšanas līgumā.
-
Vai varu mainīt ierīces iegādes datumu, jo tas ir norādīts nepareizi?
Ierīces iegādes datumu varat mainīt 14 dienu laikā pēc iegādes. Jums tikai jāpiesakās sertifikāta lapā un jānospiež „Jaunināt datumu”. Lai atjauninātu datumu, jāiesniedz pirkumu apliecinoša dokumenta kopija.
-
Cik ātri tiks apstiprināta datuma maiņa?
Jūsu datuma maiņa tiks apstiprināta 48 stundu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.
-
Cik ilgi varu iegādāties paplašināto garantiju?
Smart Care paplašināto garantiju var iegādāties, kamēr nav beidzies pamatgarantijas darbības periods.
-
Kad stājas spēkā Smart Care paplašinātā garantija?
Smart Care paplašinātā garantija stājas spēkā, kad beidzies pamatgarantijas periods. Korporatīvajiem klientiem 12 mēn. un fiziskām personām 24 mēn. pēc iegādes datuma.
Kā iegādāties garantiju?
Paplašināto garantiju jaunai vai lietotai ierīcei* var iegādāties tieši pie pilnvarotajiem Apple pārstāvjiem. Mūsu partneru saraksts atrodams šeit.