
SmartCare apdrošināšana
Ja no savas Apple ierīces nešķiraties ne mirkli – parūpējieties par apdrošināšanu jebkurai iespējamai situācijai.
Pasargājiet sevi no nepatīkamiem pārsteigumiem ar SmartCare apdrošināšanu
- Aizsardzība pret zādzībām
- Aizsardzība pret ūdeni
- Aizsardzība pret mehāniskiem bojājumiem
- Fiksēta cena katrai ierīcei
- Izmantojam oriģinālās detaļas vai mainām ierīci pret jaunu
- Neierobežots apdrošināšanas gadījumu skaits līdz ierīces vērtībai
- Pakalpojums pieejams visiem klientiem – gan uzņēmumiem, gan privātpersonām
SmartCare apdrošināšanas cenas

Uz 1 gadu* | Uz 2 gadiem* | |
iPhone 16 Pro, 16 Pro Max | 166 € | 270 € |
iPhone 15 Pro Max, 14 Pro Max,13 Pro Max, 12 Pro Max, 11 Pro Max | 127 € | 207 € |
iPhone 15 Pro, 14 Pro, 13 Pro | 127 € | 207 € |
iPhone 16 Plus | 149 € | 243 € |
iPhone 15 Plus,14 Plus | 111 € | 183 € |
iPhone 16 | 127 € | 207 € |
iPhone 16e, 15, 14, 13, 12, 11 | 95 € | 159 € |
iPhone 13 mini, 12 mini | 95 € | 159 € |
iPhone SE2 | 47 € | 87 € |
* Tiek izmantots ieturējums:
- Remonta gadījumā – 60 €
- Iznīcināšanas vai zādzības gadījumā – 10% no apdrošināšanas polises iegādes laikā noteiktās ierīces mazumtirdzniecības cenas

Uz 1 gadu* | Uz 2 gadiem* | |
iPad Pro 12.9” | 87 € | 143 € |
iPad Pro 11” | 76 € | 127 € |
iPad Air 13" | 68 € | 107 € |
iPad Air 11" | 55 € | 87 € |
iPad | 47 € | 71 € |
iPad mini (6.–7. paaudze) | 47 € | 71 € |
* Tiek izmantots ieturējums:
- Remonta gadījumā – 60 €
- Iznīcināšanas vai zādzības gadījumā – 10% no apdrošināšanas polises iegādes laikā noteiktās ierīces mazumtirdzniecības cenas

Uz 1 gadu* | Uz 2 gadiem* | |
AirPods Max | 31 € | 55 € |
AirPods Pro 2 | 23 € | 39 € |
AirPods 4, 3, 2 | 23 € | 39 € |
Beats | 23 € | 39 € |
* Tiek izmantots ieturējums:
- Remonta gadījumā – 60 €
- Iznīcināšanas vai zādzības gadījumā – 10% no apdrošināšanas polises iegādes laikā noteiktās ierīces mazumtirdzniecības cenas

Uz 1 gadu* | Uz 2 gadiem* | |
Apple Watch Ultra, Ultra 2 | 63 € | 103 € |
Apple Watch Series 10, 9, 8 | 47 € | 79 € |
Apple Watch SE 2 | 36 € | 60 € |
* Tiek izmantots ieturējums:
- Remonta gadījumā – 60 €
- Iznīcināšanas vai zādzības gadījumā – 10% no apdrošināšanas polises iegādes laikā noteiktās ierīces mazumtirdzniecības cenas

Uz 1 gadu* | Uz 2 gadiem* | Uz 3 gadiem* | |
Mac Pro Tower | 199 € | 342 € | 478 € |
Macbook Pro 16 | 159 € | 279 € | 398 € |
Macbook Pro 14 | 111 € | 191 € | 271 € |
Macbook Air 15 M Series | 95 € | 159 € | 231 € |
Macbook Air 13 M series | 79 € | 143 € | 199 € |
Macbook Air 13 | 72 € | 127 € | 183 € |
Mac Studio | 71 € | 119 € | 167 € |
iMac | 71 € | 111 € | 167 € |
Mac mini | 47 € | 79 € | 111 € |
* Tiek izmantots ieturējums:
- Remonta gadījumā – 120 €
- Iznīcināšanas vai zādzības gadījumā – 10% no apdrošināšanas polises iegādes laikā noteiktās ierīces mazumtirdzniecības cenas

Uz 1 gadu* | Uz 2 gadiem* | Uz 3 gadiem* | |
Pro Displays | 183 € | 318 € | 454 € |
Displays | 55 € | 87 € | 127 € |
* Tiek izmantots ieturējums:
- Remonta gadījumā – 120 €
- Iznīcināšanas vai zādzības gadījumā – 10% no apdrošināšanas polises iegādes laikā noteiktās ierīces mazumtirdzniecības cenas
Pārbaudiet savu sertifikātu
Neuztraucieties – jūsu ierīce ir uzticamās rokās. Lai uzzinātu paplašinātās garantijas vai SmartCare darbības laiku, ievadiet unikālo Apple ierīces sērijas numuru vai SmartCare sertifikāta numuru, kā arī savu e-pasta adresi, ar kuru reģistrējāt ierīci.

Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums?
30 dienu laikā jums ir jāvēršas tuvākajā apkalpošanas centrā. To adreses atrodamas šeit.
Par visu pārējo parūpēsimies mēs.
Notikusi zādzība?
- Vispirms informējiet policiju un bloķējiet pie operatoriem SN un IMEI numuru.
- Pēc tam par gadījumu informējiet mūs, izmantojot pieprasījuma formu. Pieprasījuma forma atrodama šeit.
Papildus noteikti iesniedziet policijas izsniegto izziņu par gadījumu un operatora apstiprinājumu par IMEI bloķēšanu.
Nejauši sabojājāt ierīci?
Ierīces remonta process būs ļoti vienkāršs un raits. Jums tikai vajadzēs:
- Nogādāt ierīci Apple pilnvarotajā servisa centrā.
- Kad saņemts paziņojums, ka ierīce ir salabota, ierasties to saņemt.
Svarīgi: Ja noticis kāds no norādītajiem apdrošināšanas gadījumiem, iesniedzot ierīci, noteikti paņemiet līdzi ierīces iegādes dokumentu un informējiet, ka jums ir SmartCare apdrošināšana.
BUJ
-
Vai jāaktivizē Smart Care pakalpojums?
Smart Care paplašinātā garantija un apdrošināšana tiek aktivizēta pakalpojuma iegādes laikā. Nekādas papildu darbības nav jāveic.
-
Kā uzzināt, vai mana ierīce ir aizsargāta?
Smart Care polises derīguma termiņu var viegli apskatīt šajā lapā. Tāpat arī e-pastā, ar kuru iegādes laikā reģistrējāt ierīci.
-
Kādām ierīcēm varu iegādāties Smart Care pakalpojumu?
Smart Care pakalpojumu var iegādāties Apple iPhone, iPad, Watch, Display, Macbook un austiņu ierīcēm.
-
Uz cik ilgu laiku var iegādāaties Smart Care pakalpojumu?
Atkarībā no pakalpojuma tipa tiek piedāvāta no 12 līdz 36 mēnešu aizsardzība.
-
Vai varu iegādāties apdrošināšanu un / vai paplašināto garantiju jau esošam APPLE produktam?
Apdrošināšanu var iegādāties, pērkot produktu vai 30 dienu laikā pēc produkta iegādes. Bet paplašināto garantiju – iegādājoties preci vai garantijas perioda laikā.
-
Ko darīt, ja noticis apdrošināšanas gadījums?
Ja noticis apdrošināšanas gadījums, jums tikai jānogādā sava ierīce autorizētā Apple servisa centrā, par visu pārējo parūpēsimies mēs.
-
Kur var lejupielādēt noteikumu aktuālo versiju?
Noteikumu aktuālo versiju var lejupielādēt no sava sertifikāta lapas, nospiežot pogu „Lejupielādēt”.
-
Kur var apdrošināt?
Apdrošināšanas līgumu varat noslēgt jebkurā mūsu partneru un pārstāvju salonā. To saraksts atrodams šeit.
-
Kur ir spēkā apdrošināšanas aizsardzība?
Produkta aizsardzība ir spēkā visā pasaulē jebkura ceļojuma laikā ar nosacījumu, ka remonts vai maiņa notiek Baltijas valstīs, Apple pilnvarotajos servisa centros.
-
Kādos gadījumos ierīces nav apdrošinātas?
- Nejauša produkta nozaudēšana vai pazušana nolaidības dēļ, tīšu bojājumu gadījumi, normāls nolietojums vai kosmētiski defekti, ja tie neietekmē produkta darbību.
- Mehāniski un (vai) elektroniski bojājumiem neatkarīgi no to iemesla.
- Trešo personu vai citas Apple preču zīmes papildu daļas, piederumi vai ārējās ierīces, kas nav apdrošinātā Apple Produkta daļa.
- Remonts vai maiņa, uz kuru attiecas ražotāja garantija, Apple viena gada ierobežotā garantija vai paplašinātā garantija.
- Nepareizu iestatījumu, konfigurācijas labošana.
- Parastā apkalpošana, tehniskā apkope, tīrīšana.
- Programmatūras, datu sabojāšana, zudums vai programmatūras atjaunošana un atkārtota instalēšana.
- Jebkuri netiešie zaudējumi vai kaitējums.
- Jebkurš kaitējums vai zaudējumi, kas tieši vai netieši ir saistīti ar karu (pieteiktu vai nepieteiktu), ārvalstu ienaidnieka darbībām, mantas konfiskāciju, iznīcināšanu pēc jebkuras valdības, vietējās vai valsts institūcijas rīkojuma.
Pilns apdrošināšanai nepakļauto gadījumu saraksts ir sniegts SmartCare apdrošināšanas noteikumos.
-
Vai varu atcelt apdrošināšanas līgumu?
Apdrošināšanas līgumu var atcelt 14 dienu laikā pēc iegādes vai tiesību aktos noteiktajā kārtībā, atgūstot pilnu samaksāto summu. Iespējami papildu nosacījumi, kas atrodami SmartCare apdrošināšanas noteikumos.
-
Kad stājas spēkā apdrošināšanas aizsardzība?
Apdrošināšanas aizsardzība stājas spēkā aizsardzības iegādes brīdī un ir spēkā apdrošināšanas polisē noteikto periodu. Darbības laiku var pārbaudīt, piesakoties sertifikāta lapā.
-
Cik ilgi varu iegādāties apdrošināšanu?
30 dienu laikā pēc ierīces iegādes.
Kā iegādāties apdrošināšanu?
Apdrošināšanu jaunai vai lietotai ierīcei* var iegādāties tieši pie pilnvarotajiem Apple pārstāvjiem. Mūsu partneru saraksts atrodams šeit.